O NAS – Przedszkole Ślimaczek

O NAS

Ślimaczek, to przedszkole, lecz przede wszystkim grupa pedagogów i psychologów z pasją, dla których praca z dziećmi to przyjemność dzielenia się swoimi zainteresowaniami. Zespół naszego przedszkola jest siłą napędową naszych działań.  Funkcjonujemy w oparciu o autorski program dydaktyczno-wychowawczy zawierający elementy pedagogiki Marii Montessori oraz o program wychowania przedszkolnego wydawnictwa Nowa Era. W ten sposób próbujemy sprostać wyzwaniom i potrzebom dzisiejszego świata.

Co nas wyróżnia
  • energia, pomysły i ekspresja
  • doskonała lokalizacja
  • klimatyzowane, przestronne sale
  • łazienki dla dzieci przy każdej sali
  • osobna sala do zajęć dodatkowych
  • profesjonalna opieka specjalistów
  • miejsca parkingowe
  • duży słoneczny plac zabaw
  • wydłużony czas pracy przedszkola
  • u nas Twoje dziecko nie ma obowiązku leżakowania
  • w ramach szerokiej oferty zajęć dodatkowych zapewniamy Twojemu dziecku poznanie i rozwijanie własnych talentów i umiejętności

Pracujemy na autorskim programie opieki nad dzieckiem z elementami pedagogiki Marii Montessori, co oznacza, że:
  • jesteśmy otwarci na dzieci o zróżnicowanych potrzebach edukacyjnych i szanujemy indywidualne tempo rozwoju każdego dziecka
  • dostosowujemy otoczenie do faz rozwojowych dziecka
  • w pracy z dziećmi wykorzystujemy pomysłowe, oryginalne, kształcące pomoce rozwojowe
  • w naszym przedszkolu Twoje dziecko nie stanie się ideałem, lecz osiągnie optimum swoich możliwości
  • nasi nauczyciele pomagają lecz nie wyręczają
  • zapewniamy poczucie stabilności, bezpieczeństwa i rytmu
  • pamiętamy, że Twoje dziecko lubi eksperymentować

To jest naszą misją. Chcemy aby Twoje dziecko:
  • rozwinęło samodzielność i wiarę we własne siły
  • wypracowało zamiłowanie do ciszy i porządku
  • wypracowało postawę posłuszeństwa opartego na swobodnej decyzji, a nie na zewnętrznym przymusie
  • uniezależniło się od nagrody
  • nabyło postawę wzajemnej pomocy bez rywalizacji
  • było zainteresowane rzeczywistością i otaczającym je światem
  • miało poczucie własnej wartości
  • było kreatywne, pracowite i skoncentrowane na działaniu
  • miało ukształtowaną postawę proekologiczną i pokojową
  • potrafiło rozwiązywać sytuacje konfliktowe z poszanowaniem siebie i rozmówcy
  • stosowało język porozumienia bez przemocy